Jump to content
  • 0

Error


julientrain2017
 Share

Question

  • Answers 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Voici mon code d'erreur 

 

 

 

 

Saved log to...

C:\Jeux\RailWorks\TempDump\

Exception Code: 0xC0000005

Exception Info: OUT OF MEMORY

The system is unable to run this scenario on the current configuration, we suggest either lowering the graphical quality settings or attempting to run the game in the 64-bit version, if this fails to resolve the issue please contact our Customer  Support Team at https://dovetailgames.kayako.com

 

Merci d'avance
 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hey, j'avais plus ou moins le même soucis, et pour le résoudre, rien de plus simple... supprimer des assets gratuits (trains, lignes, wagons) !

C'est pénible certes, mais pour ma part ça a marché. (après avoir réinstallé le jeu)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

si je ne me trompe pas , cela provient d'un asset free installé , et qui fait le désordre dans TS....il faudrait remonter dans la chronologie des installations ( date sur les fichiers) , se rappeler depuis cela fonctionne mal , et essayer de tout désinstaller depuis cette date...

Pour mon compte , il m'a fallu tout désinstaller TS et repartir de zéro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...